wtorek, 7 czerwca 2016

Album na Chrzest Święty



Ach, co to był za Chrzest. Dla małego bohatera wydarzenia skomponowałam delikatny, błękitny album. Jednolite karty wypełniły przeróżne dodatki w postaci gwiazdek, śliniaczków i oczywiście kołyski. W środku nie zabrakło specjalnej dedykacji i daty wydarzenia.



Album został wykonany z sześciu grubych kart o wielkości 15x20 cm. W sumie 12 stron z okładkami zewnętrznymi. Na okładce pozwoliłam sobie na odrobinę papierowych kwiatów, które uwielbiam, ale z którymi akurat w tym przypadku nie chciałam przesadzać.


Zamiast kwiatów dodałam do środka ozdobne elementy w postaci kołyski, gwiazdek i uroczych kubraczków. Aby podkreślić delikatny charakter prezentu dla malucha, dodałam kremową wstążkę. Nie mogło również zabraknąć jednego koloru, który zróżnicowałby błękitną całość. W tym wypadku tym kolorem został delikatny odcień złotego.
Każda strona albumu została przyozdobiona zdjęciem malucha. Fotografie otrzymały również stosowne podpisy jak "Kochane Maleństwo", "Saneczki".

 




W przypadku pytań lub zamówień indywidualnych napisz do mnie:

chasylscrap@gmail.com




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz