niedziela, 21 lutego 2016

Pierwsze urodzinki............. 1st Birthday

Jak się macie?
Zima nie chce puścić i niestety czuję, że nieprędko zobaczymy pierwsze oznaki wiosny. Kliknijcie w posta i zobaczcie wszystkie zdjęcia.
(English language included)



Jak się macie?
Zima nie chce puścić i niestety czuję, że nieprędko zobaczymy pierwsze oznaki wiosny. Może właśnie z tej szarości przyszedł do mnie pomysł na stworzenie nietypowego jak dla mnie albumu. Zdecydowanie wolę kolory, ale kiedy zobaczyłam papiery z kolekcji Joy Crafts, nie mogłam się powstrzymać.
Minialbum to efekt kilkugodzinnej pracy (z naciskiem na "kilku" niż "godzinnej" ;) ), z której jestem absolutnie zadowolona. Całość jest niezwykle spójna kolorystycznie i pięknie się komponuje. Zdjęcia w formacie 9x13cm wyglądają wprost przepięknie.
Zobaczcie efekt mojej kilkugodzinnej pracy. 

Hey guys, how are you? Seems like winter is going to stay in Poland for a while. I'm suffering from headache because of pressure spikes. What I see outside the window is not very optimistic. Maybe that is why I created this mini-album. You know that I love colours, but this time I've made something totally different. When I saw Joy Crafts collection's for the first time, I just couldn't resist. I'll bee honest with you - I absolutely love this album. It took me several hours to complete my little piece of art, but it was worth it.
Stay little longer and see final effect.









Znajdź mnie na Facebooku

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz