poniedziałek, 17 marca 2014

EXCHANGE

Jakiś czas temu pisałam o Roccka Tworzy - blogu z ręcznie robioną biżuterią. Wraz z jego założycielką  postanowiłyśmy dokonać sympatycznej wymiany - Roccka potrzebowała notesu, a ja nałogowo rozglądam się za błyszczącymi bransoletkami.  
Dziś przyszła do mnie paczuszka z Poznania, a w środku dwie, piękne bransoletki w moim ulubionym ostatnio kolorze - fiolecie. 
A może ktoś z Was również ma ochotę na ręcznie zdobiony notes? Piszcie do mnie :)
Zobaczcie galerię naszych zdjęć.


A few weeks ago I wrote about Roccka Tworzy - the blog about hand-made jewelry. Wwith its founder we decided to make a friendly exchange - Roccka needed a notebook, and I compulsively seek for a glittering bracelets. 
Today, a little consignment from Poznań. A two beautifl bracelets in my favourite color were there.
And maybe some of you would like to have a hand-made notebook? Write to me
See our photo gallery.

Bransoletki od Roccki:



 Notes, który wykonałam Dla Roccki:








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz